tisdag 24 augusti 2010

Cause now I am flying higher than I ever could imagine, and I was supposed to be scared of heights. Like what happened? I guess we change...

Ja idag började skolan, det var helt okej :) Dock upptäckte jag att jag har valt Matte C tills till våren och det vet jag inte riktigt om jag vill.. Såg att man kunde ha Dans så jag ska gå och höra om jag skulle kunna fixa till det. När skolan var slut var jag också det, slut alltså, så jag gjorde inte så mycket för än Jenny kom och vi lagade bananpannkakor åt oss plus Eira som kom hit och joina oss, glass hade hon med sig också. Nu är vi soffpotatisar och Jenny duschar, vad som händer nu märks men det blir nog inget avancerat, det blåser ju storm ute också, jag som hade tänkt gå ut och gå.. Jaja, bilder kommer inte idag tror jag inte att det gör nej det gör jag inte. hahah! Hej dååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar