torsdag 17 maj 2012

All these things that i,ve done

Ibland (okej rätt ofta) händer det att jag tänker på saker jag inte borde tänka på. Saker jag gjort som jag ångrar eller skäms över. Saker jag inte borde ha sagt men som jag ändå sa. Saker som har hänt som inte borde ha gjort det. Saker som jag helt enkelt skulle vilja ta tillbaka eller på ett eller annat sätt ändra på. Men med tiden har jag lärt mig att man kan inte få saker och ting osagda eller ogjorda, dom kommer alltid ha blivit sagda vare sig vi vill det eller inte, men lika förbannad så smyger sig endel minnen på och gör sig påminda och jag skäms lika mycket varje gång. Dags att lägga det bakom sig kan man tycka och det skulle jag, bara jag kunde.. Lite ledsamt inlägg kanske men också lite att tänka på. Man ska inte ångra saker som har hänt för dom sakerna har lett dig dit du är idag.

Jaja, såhär ser jag ut idag iallafall:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar