torsdag 17 maj 2012

Minisemester

Halloj! Det finns inget bättre än en röd dag, fast ska jag vara ärlig så har jag bara varit i skolan en dag denna veckan och det var igår. I söndagskväll åkte nämligen jag och älskling till Stockholm, Sollentuna och slaggade på hotell i två nätter. Det var supermysigt (även fast han var på kurs hela dagarna). Jag gick och kikade i Sollentuna centrum, jättestort köpcentrum om ni frågar en småstadstjej som mig, Förövrigt tyckte jag sollentuna verkar vara en trevlig kommun, skulle inte tacka nej till en lägenhet där faktiskt. Det bästa jag vet med hotell det är frukosten! Min bestod av: en mörk fralla med philadelphiaost, skinka, gurka & tomat, naturellyoghurt med allbrans, dinkelfrön & tropiskfruktmix, scrambled eggs samt ett glas multijuice. Hur gott?! Här kommer lite bilder och det jag vill säga med bilden på subway-maten är att när vi befinner oss i Sthlm och har jättemycket olika grejer att välja mellan så äter vi på subway. Det säger ju endel om vad vi tycker om den maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar